آخرین اخبار

مشارکت بالا در انتخابات منجربه ایجاد فرصت و ارتقای اقتدار ملی می شود

یاسوج- ایرنا- فعال سیاسی اصلاح طلب در کهگیلویه و بویر احمد گفت: مشارکت بالا در انتخابات ریاست جمهوری مرحله دوم منجربه با ایجاد فرصت و ارتقای اقتدار ملی می شود.

اشتراک گذاری
12 تیر 1403
کد مطلب : 14356

به گزارش ایرنا، سید رضا عسکری سه شنبه شب در جمع خبرنگاران کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج، افزود: نقش رسانه ها در تعیین مسیر جامعه و مردم بسیار موثر است و شرایط کشور در حال حاضر نگران کننده است.

وی تاکید کرد: وضعیت اقتصادی و اجتماعی واقعا نگران کننده است. چالش های اجتماعی که ایران با آن مواجه است، گسترده بوده و برای رفع آن ها نیاز به عزم ملی است.

این فعال سیاسی اصلاح طلب در کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: انتخابات ریاست جمهوری از جایگاه ویژه ای برخوردار است و اگر دولت توانمندی در کشور مستقر شود می تواند با برنامه های خوب و جامع بخشی از این مشکلات را حل کند.

وی ادامه داد: حضور آقای پزشکیان امیدی ایجاد کرده است که همه ما می توانیم با ترغیب مردم به شرکت در انتخابات با افزایش مشارکت شانس حضور وی در پاستور را بیشتر کنیم.

عسکری عنوان کرد: دعوت می کنیم از همه مردم و جوانان و رأی اولی ها و بانوان که در مرحله دوم پای صندوق های رای بیایند و به ارتقای اقتدار ملی کمک کنند.

وی گفت: این دعوت ما در جهت تلاش برای ایران و ایرانی است و معتقدیم با حضور دکتر پزشکیان مشارکت افزایش پیدا خواهد کرد.

این فعال سیاسی اصلاح طلب در کهگیلویه و بویراحمد اضافه کرد: رقیب آقای پزشکیان هم و حامیانش مسئول این چالش ها و شرایط کشور هستند.

عسکری افزود: امروز اگر شعارهای غیرقابل دسترس را ارائه می دهند می خواهند موفق به اخذ رای بخشی از جامعه بشوند.

این فعال سیاسی اصلاح طلب در کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: باید با حفظ انصاف و رعایت عدالت مردم را آگاه کنیم زیرا اگر این روند ادامه پیدا کند ایران به خطر خواهد افتاد.

وی تاکید کرد: با همه دلخوری هایی که وجود دارد امیدواریم همه همت کنند و رأی دهند تا مسیر ریل گذاری در کشور را تغییر دهند.

جریان آقای پزشکیان فقط مختص یک گروه خاص نیست

یک فعال سیاسی دیگر اصلاح طلب در کهگیلویه و بویراحمد گفت: جریان آقای پزشکیان فقط مختص یک گروه خاص نیست و وحدت و همدلی در ستاد وی وجود دارد البته اختلاف سلیقه ممکن است وجود داشته باشد.

محمد کاظم نظری اظهار کرد: مردم سعی کنند در ساعت اولیه صبح پای صندوق‌های رای حضور داشته باشند تا در ساعات پایانی ازدحام ایجاد نشود.

وی افزود: از کسانی که در دور اول رای نداده اند استدعا داریم پای صندوق های رای بیایند البته حق دارند که نسبت به برخی مشکلات نگران و دلخور باشند اما می خواهیم بیایند و انتخاب کنند.

وی ادامه داد: مشارکت بالا به نفع مسئولان است و مسئولان باید برای افزایش مشارکت زمینه سازی کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

17 − 12 =